Kontaktujte nás
Telefon
Czechia
FAQ
FAQ
01. Jaká je otevírací doba KVT – Fastening GmbH v Astenu?
07.00-12.00 a 12.30- 17.00 hodin
02. Má KVT – Fastening GmbH celozávodní dovolenou?
Ano, mezi Vánocemi a Novým rokem.
03. Kolik činí poštovné a balné v KVT – Fastening GmbH?
Zásilky jsou zasílány ze skladu v Astenu. Přepravní náklady jsou účtovány paušálně na základě platné sazby KVT – Fastening GmbH v době expedice.
Balné náklady jsou účtovány paušálně 4,- eur za zásilku. Zvláštní opatření musí být sjednána písemně.
04. Jak jsou objednávky zasílány?
Do celkové hmotnosti 100-150 kg – nezávisle na počtu balíků, obdržíte Vaši zásilku spediční službou GLS.
05. Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?
Obvykle je Vaše objednávka připravena k odeslání do 24 hodin (pokud je zboží skladem). Pro dodávky v zemích střední a východní Evropy je dodací lhůta (závislá na vzdálenosti ) 1- 3 dny od obdržení objednávky.
06. Má KVT- Fastening GmbH minimální objednací množství?
V případe, že je hodnota objednávky nižší než 100,- eur, účtujeme manipulační poplatek ve výši 15,- eur. To neplatí pro náš E-Shop.
07. Máte obchodní zástupce? Kdo náleží našemu regionu?
Ano, KVT – Fastening GmbH má regionální obchodní zástupce. Prosím kontaktujte naši centrálu pro další informace:
Rakousko +43 732 257700
Slovensko +42 1911102510
Slovinsko +38 12808019
Česká republika +420 547125200 - 201
Maďarsko +36 17690925
Polsko +48 587621780
Rumunsko +40 371381155
08. Co je SOLUTIONEERING?
SOLUTIONEERING popisuje kvalitu a proces péče o zákazníka. Jedná se o poradenství na základě specifických znalostí a zkušeností našeho zákaznického servisu a obchodně technických zástupců.
K tomu vytváříme efektivní a bezpečné řešení i při problematickém zadání.
09. Co mohu udělat, když mé otázky nemohly být skrze stávající FAQs zodpovězeny?
V takovém případě Vám rádi poradí naši prodejci telefonicky nebo na místě s výběrem optimálního řešení. Tímto odkazem získáte přímo kontaktní informace.